Kadra

Postawiliśmy sobie sobie za cel, aby nasi uczniowie byli

DOBRZY

AKTYWNI

TWÓRCZY

OTWARCI

KRYTYCZNI

ROZUMNI

LOGICZNI

W grupach bloków programowych o takich nazwach są tworzone poszczególne części Programu i współpracuje też cała kadra pedagogiczna szkół Dobrej Edukacji.

Oprócz tego organizowane jest wsparcie, współpraca i wymiana doświadczeń kadry kierowniczej i administracyjnej.

Zespół IDE odpowiada za współpracę i kształcenie ustawiczne kadr oświatowych w szkołach i placówkach realizujących Standardy Dobrej Edukacji.

Dyrektor Centrum IDE

Joanna Berdzik

KK DE – dyrektorzy szkół

Joanna Berdzik | IDE
Moderatorka do działania
w szkołach podstawowych

Katarzyna Hall | IDE
Moderatorka do działania
w szkołach średnich

DOBRZY-FUNDAMENT

Katarzyna Morawska
| ADE Jabłonna
Moderatorka do działania
w szkołach podstawowych

Kaja Kiełbowska
| ADE Jarocin
Moderatorka do działania
w szkołach podstawowych

DOBRZY-MENTORZY + AKTYWNI

Łukasz Kuryło
| ADE Jabłonna
Moderator do działania
w szkołach podstawowych

Weronika Hibner
| ADE Jarocin

Moderatorka do działania
w szkołach podstawowych

Marta Nowakowska
| ADE Jarocin

Moderatorka do działania
w szkołach średnich

Małgorzata Gościmińska
| ADE Gdańsk

Moderatorka do działania
w szkołach średnich

TWÓRCZY + OTWARCI

Dagmara Widanow-Murawska
| Leśna Szkoła Puszczyk
Moderatorka do działania
w szkołach podstawowych

Anna Adamus
| ADE Jabłonna

Moderatorka do działania
w szkołach podstawowych

Paulina Iwańska
| ADE Gdańsk

Moderatorka do działania
w szkołach średnich

Martyna Zgolińska
| ADE Jarocin

Moderatorka do działania
w szkołach średnich

KRYTYCZNI + LOGICZNI + ROZUMNI

Alina Pleszkun
| ADE Pruszcz Gdański
Moderatorka do działania
w szkołach podstawowych

Lidia Górka
| ADE Jabłonna

Moderatorka do działania
w szkołach podstawowych

Bartosz Bylica
| Liceum Praktyczne

Moderator do działania
w szkołach średnich

Angelika Hubczuk
| ADE Gdańsk

Moderatorka do działania
w szkołach średnich

Organizuje współpracę osób współorganizujących kształcenie:

  • nauczycieli wspomagających,
  • osób zatrudnionych jako pomoc nauczyciela,
  • logopedów,
  • terapeutów pedagogicznych i innych specjalistów, zależnie od potrzeb. 

Przejdź do treści